سرخط خبرها

فائزی:صددرصد تیم مس می‌تواند به مرحله پلی آف صعود کند|امیدوارم باشگاه به تعهداتش عمل کند

  • کد خبر: ۱۲۸۴۰۶
  • ۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۸
فائزی:صددرصد تیم مس می‌تواند به مرحله پلی آف صعود کند|امیدوارم باشگاه به تعهداتش عمل کند
مدافع میانی تیم والیبال مس رفسنجان گفت: امیدوارم باشگاه پس از این مسابقه نسبتا خوب به تعهداتش عمل کند.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، تیم والیبال مس رفسنجان قبل از دیدار هفته دوم خود با بازیکنان و کادر فنی سال گذشته خود تسویه حساب کرد و به همین دلیل مجوز بازی در لیگ برتر ۱۴۰۱ دریافت کرد و در دیدار با پیکان تهران مغلوب شد. سامان فائزی مدافع میانی تیم والیبال مس رفسنجان پس از مسابقه مس رفسنجان برابر پیکان اظهار کرد: با توجه به شرایطی که در این ۱۰ روز در باشگاه به وجود آمد و چند جلسه‌ای نتوانستیم خوب تمرین کنیم، بازی بدی مقابل پیکان نداشتیم و توانستیم در ست اول و دوم خوب بازی کنیم.
وی افزود: بازیکنان تمام تلاش خود را کردند و حدود ۵۰ روز است، تمرین می‌کنند. امیدوارم باشگاه هم پس از این مسابقه نسبتا خوب به تعهداتش عمل کند و قول‌هایی که به بازیکنان داده را در این هفته اجرایی کند.
فائزی بازیکن شماره یک مس درباره کیفیت تیم نماینده رفسنجان عنوان کرد: تیم خوبی داریم. بازیکنان و مربی همگی خوب هستند و اگر شرایط مساعد شود این تیم حرف‌های بسیاری برای گفتن دارد. اگر این تیم در شرایط روحی و روانی خوبی باشد و تمرینات خوبی پشت سر بگذارد مسلما نتیجه بهتری به دست می‌آورد.
وی در پایان در خصوص هدف تیمش از حضور در لیگ برتر گفت: صد در صد تیم مس می‌تواند به مرحله پلی آف صعود کند و حتی ممکن است نتایج بهتری نسبت به سال گذشته به دست آورد، به شرط این که تعامل دو طرفه میان باشگاه و بازیکنان ایجاد شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->